متن آهنگ طرفدار سعید معارف وند

ملودی،شعر،فیلم،نقد،بیوگرافی،دلنوشته

متن آهنگ طرفدار سعید معارف وند

خیال کردم با این دوری
، میتونم به تو نزدیک شم
خیال کردم یه تقدیره،
اینکه نباشی تو پیشم
تموم فکر من هستی
، نگهدار دلم هستی
بذار تا حس کنم بازم
مثه قبل عاشقم هستی
بذار باور کنم دستات
میتونه عاشقم باشه
دوباره آخره قصه
توی دستای من جاشه
بذار تا با تو اروم شه
کنارت حال داغونم
منو تسکین بده بازم
که من دیگه نمیتونم

طرفدار من باش...
...... توو رویای من باش
هوادار قلبم
تو دنیای من باش

طرفدار من باش
یکم فکر من باش
تو تعبیر فالم
تو شبهای من باش

خیال کردم که میمونی
که میشه با تو پرواز کرد
خیال کردم میشه عشقو
دوباره باتو اغاز کرد
نمیدونستم این احساس
یه عشق بی سرانجامه
که از این حس تکراری
بازم یه حسرت همرامه
از این احساس ویرونه
که درگیر کرده دنیامو
بهم چیزی بگو از عشق
شبیه ارزوهامو
با اینکه از دلم دوری
هنوز با عشق درگیرم
نه میفهمم کجا هستم
نه میدونم کجا میرم

طرفدار من باش
تو رویای من باش
هوادار قلبم
تو دنیای من باش
طرفدار من باش
یکم فکر،من باش
تو تعبیر خوابم
توو شبهای من باش

ترانه سرا:مونا مومنی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394برچسب:سعید معارف وند,مونا مومنی,طرفدار,

] [ 21:1 ] [ عاشق... ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه